BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thanks semua :')

Manusia ade macam2 kan ? ade yg sihat , ade yg sakit . yeah sakit itu laah aku salah seorang yg tercalon :) dah 3 hari terlantar di Hospital tanpe di jenguk oleh sedare :') sedih baii . takde sape nk mlawat aku. Tapi takpe , Shira tetap teman aku , baik dye kan ? dye bagi semangat dekat aku :') sayangnye awak dekat saye kan sayang :) hee . kau cerite dekat family kau ape sume pasal aku ? Ya Allah , malunye :') Act , aku update nie sebab dah lae tak update and aku nak ucap banyak2 terima kasih dekat Shira and Butang sebab buat entry pasal aku :') thanks wey . aku hargai sangat :') haa . Aku nak sangat sihat macam orang lain :') kenape aku tak pernah nak berpeluang dapat semua tu ? haa . chill bro :") belum mase kau . sumpah kadang2 aku sendiri tak tahan sampaikan aku rase nak MATI jee . I think itu jalan yg terbaik :') TAPI , aku tak sampai hati nak tinggalkan orang tersayang aku and kawan2 yg banyak bagi aku strength :') haa , pagi tadi . aku dah siap2 hantar meseg dekat Diela and Fiera :') Diela bantai ceramah dekat aku -.- btw , aku tetap berterima kasih diela and pasal malam tadi , aku mintak maaf k ? aku takde niat nak buat kau marah hehe . sampai kau benci aku and sentap dengan aku . haha . sorry babe :')  aku gurau jeaa :) okeyy laah . Alls , aku nak sihat jugak :') aku malas nak taip panjang2 :) salam :') kbye -..-
*THANKS FOR ALL THIS :)





*AKUSAYANGKAUSESANGAT*
TUHAN, PANJANGKAN UMUR AKU :')