BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Aku sayangkan kau shira ;') knape kau baik sgt dngan aku :') kau marah2 aku sebelum nie aku terima sebab aku cube tahan sakit aku :') Aku takank sakit bile kau marahkan aku :') Itu semua silap aku. Aku sayang hubungan kite tapi aku tk pernah buat kau happy pun . tak sayang :') bie terlalu ikut perangai bie tnpe fikir perasaan sayang :') sayang, kalau bie mati nanti sayang jage diri k ? bie sayang sangat kat shira :') kalau boleh bie tknak jauh dengan shira :( sayang, kenape bie sakit ? bie nak jadi macam shira :') shira perfect sayang :') Aku menulis ini kerana aku tak boleh nak tahan perasaan aku kat kau and aku takut . kau terlalu sayangkan aku shira. Tak pernah sekali pun kau cakap yg kau tak sayang aku :') kite janji nak kawen kan sayang :'D nak ade anak , pastu anak kite dah kawen kite jadi atok and nenek :'D shira suke cakap mcmtu kan sayang :') 5 bulan sayang :') Aku taknak macamtu :') aku nak 5 abad dengan kau :') Aku nak mati dalam pelukan kau sayang :'( Aku perlukan kau dalam hidup aku :') Kau same macam arwah mama :'D BAIK , PERFECT , walaupunorang cakap takde manusie yg perfect tapi bgi aku tak sayang . bagi aku kau and arwah mama cukup perfect :') sayang, ingatlah walau ape pun jadi dekat aku, aku takkan lupekan kau :') kau terlalu baik sayang dengan aku , Ya Allah :') Berat dugaan yg kau bagi terhadap ku ini :') mane aku nak cari kebahagiaan dalam 5 bulan nie :') AKU NAK MATI DEPAN MATA SHIRA :') AKU NAK DYE SAMPAI BILE2 , AKU SAYANG DYE , AKU CINTAKAN DYE . JANGAN AMIK AKU SEBELUM AKU AND DYE BAHAGIE AND AKU MOHON KAU TUNAIKANLAH APE YG KAMI RANCANGKAN :') AKU TAHU MASIH TERLALU AWAL TAPI TUHAN , AKU TERLALU SAYANGKAN SHIRA :) 
*shira,maafkan bie kalau bie selalu menyakitkan hati shira :') Bukan itu niat sebenar bie sayang :") bie sayang shira sangat2 . Kite janji eah takkan pernah tinggalkan antare 1 same lain :') Bie sayang shira :'( :'(

created by:::: Muhammad Irfan Husaini b. Amir 
-14/12/2011-1.21 AM-