BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mistake :')


Aku mintak maaf sebab aku dah buat kau sakit hati dengan aku lagi sekali . emp , aku nie dah melampau laah sayang . kenape aku macamnie . mama , adik tak jage hati dye langsung ma :') Adik tak tunaikan janji adik :( adik bukan sengaje ma . aku terlalu sayangkan kau . sayang sangat . sangat sangat sayang . aku tak tipu . okey ini janji baru aku kat kau . aku takkan menyampuk kalau ade orang komen gambar kau :') Takpe sayang . orang lain boleh puji awak . saye lupe yg saye takde hak langsung dalam gambar awak semua :'/ aku akan buat tak tahu jea dah :) hehe . Insya-Allah boleh . aku tetap akan cube demi relation kite nie ;) aku sakit ? kau lagi sakitkan sayang :) It's okay . aku boleh tahan lagi kot ;) aku sayang kau sampai bilebile . takkan pernah lupekan kau sayang . Aku harap kau ingat janji kau yg kau takkan tinggalkan aku . yeah , aku takut gile satu hari nanti kau akan lepaskan aku . sangat takut . siape nak suruh aku solat , siape yg marah2 aku bile aku balik lambat . and sape nak manjemanje dengan aku lagi ? setiap kali gaduh aku mesti akan fikir pasal tu . aku takut kau akan lepaskan katekate yg tak sepatutnya aku bace or dengar sayang . aku takut . aku takkan tinggalkan kau ;') aku dah betulbetul yakin yg kau adelah yg terakhir . salam sayang dariku -IRFANHUSAINI-