BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Shira Ahmad :')

- Nur Shahirah - Shira Ahmad-


About tittle diatas :') Itu Heart aku yg aku gilegile sayang dye :'| haih, boleh mati aku kalau dye tinggalkan aku wlaupun aku yg akan tinggalkn dye dulu :') Aku masih kuat menahan sakit aku sebab Shira. dye banyak gile sabar dengan perangai aku, kadang2 aku fikir dye sanggup sakit hati sebab tknak tngok aku makin sakit :') Aku akan sakit bile kau tak layan aku :'D gedikknye aku :D korang nak tahu ape yg kiteorg impikan? hahaha. mane boleh tahu, hanye aku and Shira jea boleh tahu kan sayang :') 5 bulan aku kena jage hati and perasaan dye :') Tanpe memikirkan kesihatan aku. InsyaAllah aku boleh demi kau sayang :) Aku taknak kau benci aku dengan  sifat aku:') Aku tak sekuat Shira . tapi dye terlalu kuat hadapi semua ini :'| Kau selalu dekatkan diri kau dengan Tuhan, yeah aku pun cube untuk dekatkan diri aku kepada Tuhan :') Aku harap aku boleh. Korang doakan aku k ? sayang, kite sempat kawen tak? OMG! kecik2 lagi dah fikir pasal kawen laah kau nie fan :') Shira, Irfan harap Shira selalu tegur Irfan if irfan ade buat salah ke ape :') Irfan tknak tibe2 shira marah bie, cuakk siot :D hee . okeyy laah sayang, aku nak maghrib *Irfan sembahyang sekarang :') buat amal sebelum pergi :'D.
Assalamualaikum...