BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Break-Off! DAMN!

Today. Okey, act idk what can I share in this blog :’) gmbira+sedih. Kenape erk? Maybe gembira kot sebab dpt lepak dgn bdk hostel yg agak negative sdikit. And sedih sebab aku dgn S dh tk bersame lagi. Aku dah mule nak cter pasal S dah -.- k aku dgn S dah tk brsama sebab. 1 je sebab. Sebab aku memang rse tk sdap sngatlah minggu nie. Sangat2. Idk why. Shira okey je layan aku. And aku cube layan dye dgn okey jgk. Tapi hakikatnye aku memang tk sdap hati dgn relation kteorg -.- k, S critekan semuanye SELEPAS aku mntak break. Ada hamba Allah tlh myuruhnya utk mninggalkan aku, tapi si S tknak. Entah knp. K. aku lgsung tktahu hal itu. Kalau aku tk mntak break aku tkkan tahu pun. Then dye ckp klau couple pun dye tknak kecoh2. Dye taknak sampai hamba Allah yg brkaitan tu tahu antara aku dengan S msih ada hubungan. Gilelah :D nak jgak hide tu. Anyway, aku tkdelah teruk sangat nk hide dr BFF. Aku show off ape. Kawan baik aku semua tahu kot aku couple dengan S. cume S mane tahu ape2. Yg S fikir hubungan aku dgn dye nie senyap2. Hello! Kawan baik aku tk contact kau sebab dye tahu aku tk suke kawan2 aku mngadu mcm2 kat awek aku. Kawan aku tahu semua tntang kau and latar belakang family kau. Tngok sampai pasal family kau tau aku citer. Okey dah cukup. Macam yg dye cakap “JANGAN NAK FLASHBACK balik bnde yg dah lepas” okey. Stop sini. Aku tknak dah citer pasal KITE. Yg terang2 tkde pape. Aku cume nak kau tahu. Aku tkkan pernah berhenti mencuba mndapatkn kau balik. Itu JANJI aku. Ehh, janji kau tkblh pakai laah fan :’D janganlah janji dah,. Dye dah cakap smlm “kite tkkan brsatu dah pasnie” kthanks for that words :) I’m appreciate for that. Aku HORMAT keputusan kau sayang. Ehh mne blh pggil sayang dah! After this, sesape blh contact aku. Kalau aku ada mood aku layanlaah kot. Kot aku rajin laah, ermp. Aku rindu dye panggil aku bie, sayang, irfan and badak sg.petani. :’D aku akan rindu kau bebel2 bile otp. Aku akan rindu berwalling kt fb dengan kau. Aku akan rindu gelak tawa kau. Aku akan rindu kau marah aku. Aku akan rindu semuanya, dari dulu sampai skrang kite tk pernah nk faham antare satu sama lainkn? Haha. Ape punye relation nie fan? Tolonglaah :D hahaha., okey. Itu semua kenangan kite yg tkkan pernah sesaat aku lupe. Aku akan rindu kau text HOLLAND :’D I LOVE YOU SO MUCH LAAH NUR SHAHIRAH BT AHMAD </3

#irfanhusainitaksayangoranglainselaindaripadanurshahirahlah.irfanhusainisetia.takcurangpun.nakbuktikanpundahtaktahu.bukanpercayapun D’: