BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Three In One :') ILYSM Shira

Assalamualaikum kawan2 :’)
Dah brape lamelahkan aku tk post kt blog nie :’) aku bkn ape cume malas and onemore thing aku takde mood nk critekan isi hati aku dekat korang semua. Aku malas nak luahkan ape2 dgn sape2. Kalau dye blh pendam smue knpe aku tkkan? Beb! Lelaki kuat sangat ke? Korang fikir mybe lelaki kuat, tapi bg aku? Aku mmang tak kuat jadi aku buat kputusan untuk update blog nie and luahkan ape yg aku pndam? Guys, prnah dengar lelaki mnangis sebab prmpuan? JARANG sekalikn korang dngar bnde mcmnie, mcm karut jea kn? Tapi korang silap. Airmata aku automatic akn mgalir klau aku gaduh dngan dye or others. Aku dah sayang dye sangat2, aku dh cintakn dye sgt2. Tapi empp, entahlah aku tktahu nk luahkn mcmmane dh nie. Okey, aku menangis…. Kenapa aku buat dye sakit hati dengan aku. Tengok betapa BODOH aku nie. Sendiri crik psl sendiri mnyesal, sebelum buat taknk fikir -.- okey guys, aku nak korang tahu yg aku nie memang suke layan2 nie taw, tapi selayan aku nie aku tkde pulak timbul NIAT mahupun PERASAAN nak curangi dia. Aku tahu siDia mesti dh bncikan aku sangat. Tengoklah skrang dye tknak layan aku mcm dulu. MAAF aku tkkan diterima lagi dah. Kdg2 aku fikir jugk, knpe aku mntak maaf then buat lagi. Buat lagi and buat lagi!!!! Kenape!!! Kau SIAL IRFAN! Kau BODOH! Kau tak fikir ape yg akn brlaku.. Dia tk prnah buat kau mcmtu Irfan. Ape kau tk suke semua dye buat! Tapi kau tak Irfan, kau buat jgk ape yg dye tk suke. Yg dye benci itulah kdg2 tnpe sedar kau ulangi dan ulangi lg. Kau patut MATI jelah fan. MAMPOS LAGI BAGUS! HIDUP STAKAT NAK SAKITKAN HATI ORANG AND BUAT ORANG NANGIS THEN BENCIKAN KAU BAIK KAU TAK PAYAH HIDUP. EH! KAU MATI IRFAN KAU MATI! Aku nak bagi tahu korang laah aku sayangkn Nur Shahirah sorang je. And shira, irfan betul2 mntak maaf. Irfan terima ape jea kputusan yg Shira akan buat. Bie tkkan mgharap ape2 shira, bie pasrah, semua bie serahkan kpd Allah s.w.t.. Keputusan yg shira buat irfan tahu keputusan yg TERBAIK UNTUK HIDUP SHIRA, salam sayang dariku…Muhammad Irfan Husaini…… :’)

MY LOVE <3
Nur Shahirah Bt. Ahmad. Seorang prempuan yg dah ubah diri aku dari yg jahat kpd yg baik. Tapi tkdelah jadi baik sgt. Dye seorang yg pnyabar. Tapi aku dh buat ksabarannya hilang. Shira mula mmbencikan aku. Kasih sayangnye yg dulu dye bagi tapi sekarang dh tak. Aku tkdpt kasih sayangnya itu :’] Aku terima semua ini krana ini atas kesilapan yg aku lakukn. Aku tahu shira akn tggalkn aku satu hari nanti, hati aku berkata shira akan tinggalkan aku. Adakah itu hanya yg aku fikir  atau btul2 akan mnjadi knyataan. Aku perlukn shira, aku faham kalau shira nk tggalkn aku. Shira pernah ckp, shira tkthan dgn aku, shira bnyak malu dgn prangai aku. Aku melampau sgt. Ada 1 haritu aku tk sangaje nk marahkn dye. Aku tktahu knpe aku marah dye msetu, aku tk backup perempuan tu tapi aku tknk shira tduh aku ade relation ke ape dgn girl lain. Aku taknk shira fkir aku mcmtu. Aku tak prnah curang dgn shira, Aku sayang shira!! Aku cintakn shira!! Demi Allah!! Betulke tindakan aku nak mntak break nie? Shira mesti nk kn? Emp, shira boleh hdup tnpe aku. Ya Allah! Aku terlalu sygkn shira. Kenape aku tkboleh nk jge hati and perasaan dye? Aku tak kuat nk hadapi semua nie. Aku dh tknk hilang org yg trsayang. Aku taknak, aku dah rase khlangan. Tapi knape aku buat jgk!! Kenape bodoh!! Gune otk irfan bile nk bertindak. Shira fikirkn tntang irfan tk erk? Ape shira buat? Shira shat tk erk? Dah banyak kali shira skit hati dengan aku tapi aku tetap buat ksilapan lg -..-‘  shira tk prnah prcaya bie. Irfan cakap smuenye rekaan smate-mata ea shira? Shira bile irfan dh tkde shira jage diri, kalau sakit makan ubat. Sayang ingat ea pesan2 irfan yg tk sbrape nie? Irfan nk shira sihat everysecond,minutes,hour and everytime :’