BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

New Heart ♥

Hooo :) kenape dengan tittle itu ? New heart siott. Kau ade ? Kalau kau ade pun ape aku kesah . Cerite bermula dari cik Fiera . Dye cakap ade sorang minah neh SINGLE . dupdap-2 jantung aku doeh . HAHA xD mule-2 macam taknak sebab ape ? ade lhaa . cume aku and Fieraa jea tahu :) Tengok bola sambil texting dye . Ade ke patut dye cakab aku sokong Indon -,- Pehh . sampai hati kau kan -.- aku sokong tempat aku laah doeh MALAYSIA :) Then habes bola Minah neh cakap dye nak tydo . Tapi sebelum tu dye dah miscall aku . Aww~ terharu aku mokk .Then esok nyea 22.11.2011 . Dye texting aku . totttteet-2 . semua meseg dari S ♥ HAHA . Texting dengan S sampai malam . Then malam tuhh Online Facebook kejap sebab nak add S nie mama pun ade . tengok-2 mama pun minat S nie :) Dah restu laah tuu kalau dah kirimsalam bagai :) takk lame lepas tu aku mintak couple dengan S . Si S pun mahu :) berjoget laah aku kan ? HAHA . pukul 9.30 p.m , 22.11.2011 bermla laah kisah aku dan si S . Aww~ tokey kuda , i sayang you :* muahhh . HAHA . dye caring siott and kuat jeles :) itu laah dye pade aku stakat nie :)

~sekianterimakasih.